U pravu si! Online

Žalbe i reklamacije Železnicama

Ukoliko se prilikom kupovine karata, boravka na

ili tokom putovanja pojavi neki problem, najbolje je da probaš da ga rešiš sa železničkim radnikom (blagajnikom, kondukterom…) koji je prisutan na licu mesta. Ako to nije moguće, možeš da uložiš reklamaciju Železnicama Srbije, a možeš i da ih prijaviš inspekciji ili tužiš sudu.

Reklamacije Železnicama

Svoje reklamacije treba da pošalješ Sektoru za prevoz putnika Železnica Srbije. Odgovor bi trebalo da dobiješ u roku od sedam radnih dana. Uz dopis treba da priložiš karte i druga dokumenta od značaja, kao i broj telefona za kontakt u radno vreme.

Ukoliko ne želiš da uložiš reklamaciju, već samo imaš predlog kako da Železnice poboljšaju svoj rad, takođe treba da se obratiš Sektoru za prevoz putnika.

Inspekcija i sud

Ako Železnice ne reše problem, možeš da se obratiš inspektoru za železnički saobraćaj u Ministarstvu infrastrukture, koji može da im naredi da isprave nedostatke u radu.

Međutim, za bilo kakav povraćaj novca ili odštetu, ako Železnice ne pokažu dobru volju, moraćeš da povedeš parnični postupak pred Prvim osnovnim sudom u Beogradu.

VN:F [1.9.22_1171]

Oceni članak!

Razumljiv?
Koristan?
Zanimljiv?
Ocena:
1.0/5
(Ukupan broj ocena:1)
This entry was posted in Putovanje vozom and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Trackbacks are closed, but you can post a comment.

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*
*

  • Podrška

  • btd

    btd
  • netherlands

    netherlands
  • Ministarstvo

    ministarstvo omladine i sporta
  • microsoft

    microsoft
  • paragraf

    paragraf
  • b92

    b92
  • ringier

    ringier
  • mtv

    mtv
  • boje

    boje