U pravu si! Online

Narodna banka Srbije

Narodna banka Srbije (NBS) izdaje i oduzima dozvole za rad bankama, menjačnicama, lizing kompanijama, osiguravajućim društvima i dobrovoljnim penzijskim fondovima i kontroliše njihovo poslovanje.

Ukoliko si oštećen zbog nezakonitog postupanja neke od ovih takozvanih finansijskih institucija, NBS je adresa na koju treba da podneseš prigovor.

Od 1. januara 2012. godine kontrola menjačnica i svih drugih institucija koje obavljaju menjačke poslove preći će u nadležnost Deviznog inspektorata.

Kada možeš da podneseš prigovor?

Da bi podneo prigovor Narodnoj banci, moraš prvo da prođeš kroz postupak podnošenja pismenog prigovora samoj menjačnici, banci ili osiguravajućoj kući s kojom imaš problem. Naravno, da bi uštedeo vreme i živce, preporučljivo je da pre svih pismenih prigovora pokušaš da rešiš problem direktnim usmenim obraćanjem šefu, direktoru, poslovođi.

Tek ukoliko finansijska institucija proceni da prigovor nije osnovan, ne odgovori ti u roku od 30 dana od podnošenja prigovora ili ne uspeš da s tom institucijom postigneš sporazum o rešenju problema, imaš pravo da se obratiš Narodnoj banci.

Kako se podnosi prigovor?

Narodna banka prima isključivo pismene prigovore. Prigovor ćeš poslati na bilo koju od tri ponuđene adrese u Beogradu (pogledaj dole), uz naznaku „Za Centar za korisnike finansijskih usluga“. Na sajtu NBS naći ćeš informacije o tome u kom se obliku podnosi prigovor, šta on treba da sadrži i kakav je dalji postupak NBS.

Informacije o deviznom poslovanju i NBS

Ako te zanima koje obaveze imaju finansijske institucije, koje novčanice su trenutno u opticaju, po kojim propisima radi NBS, koje su adrese i brojevi telefona sedišta Narodne banke i svih njenih odseka, ove i još mnoge druge korisne informacije naći ćeš na sajtu NBS. U slučaju da ti ipak nešto nije jasno, pozovi njihov Informativni centar. Poziv je besplatan.

Adrese i linkovi

Narodna banka Srbije
Centar za korisnike finansijskih usluga
Kralja Petra 12, Nemanjina 17, Poštanski fah 712
11000 Beograd
telefon: 011 3338 251
mejl: zastita.korisnika@nbs.rs
Zvanični sajt Narodne banke Srbije

Informativni centar
telefon: 0800 111 110
mejl: informativni.centar@nbs.rs

Povezane teme

Narodnoj banci treba da se obratiš u vezi sa situacijama opisanim u temi „Gotovina“.

VN:F [1.9.22_1171]

Oceni članak!

Razumljiv?
Koristan?
Zanimljiv?
Ocena:
5.0/5
(Ukupan broj ocena:2)
This entry was posted in Gotovina, Knjigovodstvo i finansijsko poslovanje, Porezi, doprinosi i takse and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Trackbacks are closed, but you can post a comment.

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*

You may use these HTML tags and attributes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

  • Podrška

  • btd

    btd
  • netherlands

    netherlands
  • Ministarstvo

    ministarstvo omladine i sporta
  • microsoft

    microsoft
  • paragraf

    paragraf
  • b92

    b92
  • ringier

    ringier
  • mtv

    mtv
  • boje

    boje